September 30, 2012

Ni Entri Ke Apa??

Share


Warning: this post has been modified hundreds time 
due to the blog author has lost her ideas.
All mistakes done are really regretted.

Assalamualaikum

alhamdulillah follower aku semakin ari semakin bertambah
walaupun tak de la banyak mana pun tapi aku tetap gak bersyukur
jumlah like pun makin bertambah.. bagus2 tepuk2 palew korang

aku takde idea nak post apa sebenarnya
tapi aku rasa aku kena tulis gak cam wajib lak post setiap hari
tak payah pun takpe aku rasa
ada orang cakap, tulis je pape yang merapik-rapik pun takpe
asal belog tak bersawang jek

kebanyakkan blogger suka tulis personal life dorang kat blog kan
lantak la nak tulis pasal apa pun janji rock wth??
i mean, janji korang bahagia dah la

da kalo ada masalah kritikal yang sape2 pun tak leh ubatkan
cerita kat blog pun oke gak blog ni pendengar yang setia
ada dia potpet2 tambah cerita kat orang lain? takde kan
ada dia terus blah jek sebelum ko abeskan citer prob ko?
takde gak kan?


ini fitnah semata-mata


so bersyukur la pada Tuhan sebab dye bagi
kebijaksanaan pada orang2 yang berkenaan sebab tolong
 create-kan benda blog ni alhamdulillah
konklusinya, sayangilah blog anda ah ape aku merepek ni


wohuu labiu blog!

jom daftar SAYS.MY
korang daftar and terus dapat RM5 dalam akaun SAYS korang
klik SINI


7 komen terbaik:

Muhd. Afif said...

best gila baca entry ni XD

Unknown said...

bguslah...bestkan kalau ada ramai follower...=)

Schu haDa said...

Muhd Afif :

terima kasih daun keladi :')

Nurul Iman : yep, kamon folo me :D

Mia Liana said...

baru follow sini... salam kenal ya...

Schu haDa said...

Mia Liana : tenkiu folo schu :)

salam kenal jgk ;)

Wilma said...

Congrats coz dah banyak followers :-)

Schu haDa said...

Wilma : sikit je sebenarnya.. pe pun, maceh ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright©2012 by Schu Hada