May 28, 2013

Semakan Keputusan PSPM 2 SESI 2012/2013 DAN 2011/2013 (UPDATED)

Share



Assalamualaikum



oke ini updated entri
thousands apologies to those yang nak semak keputusan PSPM 2
tapi tak boleh disebabkan tarikh yang dinyatakan sebelum ini
sebenarnya, tarikh tu aku rujuk dekat laman web KMPh
so, dekat situ tulis 5 JUN 2013 akan keluar result
then aku rujuk balik laman web Bahagian Matrikulasi
dia tulis 6 JUN 2013 pulak keluar result nya

so memang agak sadis dan pedih sikit
nampak macam aku tipu korang pulak kan? haha
so once again, aku mintak maaf hokeh
perubahan tarikh boleh berlaku bila2 je
then esok pada 6 JUN 2013 boleh la check
dengan eksaited dan nebes-nye
harap2 Bahagian Matrikulasi dah tak ubah tarikh dah lepas ni
menyusahkan orang je -. .-
wish all of you get the best of your all work done
W = Fd







PST SEMESTER I & PDT SEMESTER II

keputusan boleh disemak mulai jam 12.00 tengah hari 6 JUN 2013


SEMAK KEPUTUSAN MELALUI:

i) Laman Web

   nanti korang kena masukkan Login Name dan Kata Laluan (ikut arahan di laman web nanti)

ii) SMS

   taipkan MOE MAK NO.KAD PENGENALAN dan hantar ke 15888
   contoh:
               MOE MAK 941213018506 hantar ke 15888

iii) SEMAK DENGAN KOLEJ

    Telefon kolej korang, klik SINI untuk akses pantas nombor telefon kolej masing-masing.







jom daftar SAYS.MY
korang daftar and terus dapat RM5 dalam akaun SAYS korang
klik SINI




6 komen terbaik:

Iwan Shah said...

Wahhh dak lepasan SPM ye ^__^

Schu haDa said...

PSPM la..bukan SPM -_-
PSPM stands for Peperiksaan Semester Program Matrikulasi

Iwan Shah said...

hik3 skali pandang kot. hahak3

siti noraliza said...

xleh tgk pun result..yeke hari ni keluar,ramai yg kata 6 jun baru keluar

Nur Ain said...

ley check da ke?try bnyk kali da..tp xley pon :(

Schu haDa said...

siti noraliza & Nur Ain: maaf, saya dah update semula tarikh dan masa yang betul. Saya sudah rujuk semula dengan laman web Bahagian Matrikulasi sendiri. Sebelum ini saya menulis entri dengan merujuk laman web Kolej Matrikulasi Pahang,mungkin diubahsuai tarikh dari 5 ke 6hb pada saat2 akhir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright©2012 by Schu Hada